خداوردی: پای تنبیه بازیکنان می‌مانم/ علی‌نژاد بی‌تجربگی کرد

لطفانظرخودرا ثبت نمایید

اکبر خداوردی در خصوص باخت تیمش مقابل کاله مازندران در هفته پنجم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: به تیم کاله بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازی بدی نبود. شرایط تیم‌مان مشخص است. حرفی برای گفتن ندارم، همان طور که پیش از این نیز گفته‌ام، هیچ مشکلی نداریم. باید فقط تمرین کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی تاکید کرد: این تیم نیاز به کمک و یاری مسئولان دارد. یک سری مشکلات اداری بابت تزریق پول داریم. مشکلات سال قبل کماکان وجود دارد. تماشاگر هر شهری یک سرمایه و یک امتیاز است که در دو بازی از بودن این نعمت، محروم بودیم.

سرمربی پیام مشهد در خصوص سرنوشت چهار بازیکن خاطی این تیم خاطرنشان کرد: برخورد با بی‌انضباطی تصمیم خودم بود و پای آن هم ایستاده‌ام. فکر نمی‌کنم تا مدتی اجازه تمرین و بازی به آن‌ها بدهم، حتی اگر به قیمت از دست دادن نتایج بازی‌های آتی تمام شود. مسئولیتش را قبول کرده و پاسخگو هم هستم.

خداوردی در خصوص نتیجه کمیته انضباطی باشگاه در خصوص این بازیکنان عنوان کرد: تصمیماتی گرفته شده است. مدیریت باشگاه اگر صلاح بداند آن را اعلام می‌کند.

  • وی در مورد عرفان علی‌نژاد که جزء بازیکنان خاطی به شمار می‎‌رفت، اما در این دیدار به بازی گرفته شد، بیان کرد: علی‌نژاد بازیکنی جوان و بی‌تجربه است و صرفا تحت تاثیر شرایط قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید