صف پرترافیک پست دریافت کننده؛ چه کسانی مسافر جیانگمن می‌شوند؟

5/5 - (1 امتیاز)

مسابقات انتخابی المپیک توکیو ۲۰۲۰ در قاره آسیا، ۲۲ دی‌ماه در شهر جیانگمن چین برگزار خواهد شد.

ایران نیز برای این رقابت‌ها درحالی باید خود را آماده کند که نیاز به تغییرات زیادی در خط دریافت کننده خود دارد.

کولاکوویچ طبق روال گذشته احتمالا با ۴ دریافت کننده به جیانگمن برود و تغییری در سیستم خود نخواهد داد. در ادامه به بررسی گزینه های مطرح می‌پردازیم.

فرهاد قائمی، هفته گذشته در جریان تمرینات باشگاه شهرداری ارومیه دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و به طور قطع انتخابی المپیک را از دست داد.

مجتبی میرزاجانپور که مدت هاست از لیست کولاکوویچ خط خورده است اما فعلاً روزهای خوبی را در شهرداری ورامین سپری می‌کند و خود را در قامت مدعیان اصلی این پست نشان داده است.

از دیگر بازیکنان مطرح این پست به محمدجواد معنوی نژاد نیز می‌توان اشاره کرد که پس از بازگشت از ایتالیا به سایپا پیوسته و اگر آمادگی خود را بالاتر ببرد می‌تواند جزو انتخاب‌های ایگور برای انتخابی المپیک باشد.

امیرحسین اسفندیار که اواخر تابستان خود را به ترکیب تیم ملی رساند، در کاله آمل عملکرد خوبی داشته است. اسفندیار در لیگ آمادگی خود را حفظ کرده تا کولاکوویچ را مجاب به انتخاب دوباره خود کند.

مرتضی شریفی نیز که برای انتخابی المپیک و جام جهانی دور از لیست کولاکوویچ مانده بود، این روزها در لیگ ترکیه و ترکیب تیمش خوش می‌درخشد و امیدوار است که در این رقابت‌ها به لیست اضافه شود.

میلاد عبادی پور هم توانسته عملکرد خوبی را تا به اینجای فصل در اسکرا بلخاتوف ثبت کند اما همچنان معضل همیشگی نوسان دست از سر او برنمی‌دارد. البته با توجه به شرایط فعلی تیم، عبادی پور تنها بازیکن از پیش انتخاب شده این پست خواهد بود.

آخرین گزینه پست دریافت کننده نیز پوریا فیاضی می‌باشد که دیرتر به تمرینات بنجین در لهستان اضافه شد و هنوز همراه تیمش موفق نشده به پیروزی دست پیدا کند. البته علیرغم اینکه هنوز عملکرد درخشانی را از خود به جای نگذاشته است، گزینه اصلی این پست پس از عبادی پور خواهد بود.

در مجموع به احتمال فراوان، ایگور کولاکوویچ دریافت کنندگان خود را از این لیست ۶ نفره انتخاب می‌کند. گزینه های دیگری نظیر میثم صالحی، سلیم چپرلی، احسان دانش دوست و … نیز می‌توانستند در لیست قرار بگیرند اما برای این رقابت‌های فوق حساس به هیچ وجه سرمربی تیم روی آنان ریسک نخواهد کرد.

باید دید در لیست ۱۸ نفره که یکشنبه اعلام می‌شود چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید