عصبانیت شدید رونالدو در تمرین یووه

لطفانظرخودرا ثبت نمایید

عصبانیت شدید رونالدو در تمرین یووه(عکس)

کریستیانو رونالدو در تمرین یوونتوس در آستانه دیدار امشب مقابل لورکوزن به خاطر مشکلی که در اجرای یک تکنیک برایش پیش آمد آنچنان عصبانی شد که سه توپ را به هوا شلیک کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در جریان تمرین تیم یوونتوس در آستانه دیدار امشب این تیم مقابل بایر لورکوزن، کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ این تیم در میانه این تمرین و در زمان اجرای تمرینی که با پاسهای سریع بازیکنان یووه به هم دنبال می‌شد به خاطر گیر کردن توپ زیر پایش در جریان یک تمرین پاسکاری آنقدر عصبانی شد که سه توپ را محکم به سمت هوا شلیک کرد.

واکنش رونالدو به خاطر اجرای نادرست یک پاس در جریان تمرینات بار دیگر نشان داد که او برای خود چه استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای تعریف کرده و رعایت این استانداردها برایش چقدر مهم است.

در جریان این تمرین یووه، بازیکنان این تیم دایره‌ای تشکیل داده و سعی می‌کردند در حالیکه در هر بار تنها یک بار به توپ ضربه می‌زنند مالکیت توپ را حفظ کنند و گروه کوچکتری از بازیکنان این تیم سعی می‌کردند مانع از پاسکاری‌های آنها شده و کنترل توپ را پس بگیرند.

زمانی که یک پاس برای رونالدو ارسال شد او که می‌خواست توپ را پاس بدهد متوجه شد که توپ زیر پایش گیر کرده و به همین دلیل او نتوانست توپ را به صورت تک‌ضرب برای یکی از بازیکنان یووه ارسال کند. بازیکنان یووه برای شوخی کردن با رونالدو شروع به خندیدن کرده و بعضی دستهای خود را روی صورتشان گذاشته و وانمود کردند که از این اشتباه رونالدو خیلی متعجب شده‌اند.

ر

اما رونالدو از این اتفاق به شدت عصبانی شده بود. او درحالیکه بازیکنان اطرافش در حال خندیدن بودند سه توپ موجود در اطراف را با قدرت تمام به سوی آسمان شلیک کرد تا نشان دهد واقعا عصبانی است.

دیدگاهتان را بنویسید