کارخانه: به مردم ارومیه قول می‌دهم بازی به بازی بهتر شویم

5/5 - (1 امتیاز)

مصطفی کارخانه درباره پیروزی تیم شهرداری ارومیه مقابل راهیاب ملل مریوان در هفته چهارم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: بازی خیلی سنگینی بود و بازیکنان ما فکر نمی‌کردند بازی مقابل تیم راهیاب این چنین سخت باشد. البته من با بازی که از آن‌ها مقابل تیم خاتم اردکان دیدم به این موضوع پی برده بودم که این تیم راحت امتیاز نمی‌دهد و به راحتی هم نمی‌توان از آن‌ها امتیاز گرفت. تیمی چغر که واقعا ۳ باخت متوالی نمی‌تواند برای آن‌ها نتیجه عادلانه‌ای باشد. آن‌ها مستحق کسب پیروزی در این چند بازی بوده‌اند. باید به آرش صادقیانی هم تبریک گفت که چنین تیم خوبی را ساخته است.

او افزود: ۸۰ تا ۹۰ درصد بازیکنان تیم ما برای نخستین بار است که در کنار هم بازی می‌کنند، به همین دلیل قطعا رفته رفته بهتر خواهیم شد. ما دو بازی خارج از خانه را برده‌ایم که یک امتیاز مثبت برای تیم ما محسوب می‌شود، تیم بدی نیستیم، اما ایراداتی داریم که مطمئنا من و کادرفنی تیم تلاش خواهیم کرد تا این نقاط ضعف به نقاط قوت تبدیل شود. به مردم عزیز ارومیه قول می‌دهیم که بازی به بازی بهتر شویم. تیمی خواهیم شد که هیچ یک از حریفان مقابل شهرداری ارومیه در امان نباشند. مسئولان و مردم کنار ما هستند که به همین منظور کادر فنی و بازیکنان برای جبران زحمات آن‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا شرمنده نشوند.

کارخانه در واکنش به این موضوع که شهرداری ارومیه در دو بازی اول فصل نتایج خوبی به دست نیاورد، توضیح داد: باید واقع بین بود،‌ ۳ – ۴ بازیکن تیم ما به تازگی از تیم ملی اضافه شده‌اند و مصدومیت‌هایی دارند که به صورت کامل برطرف نشده است. قائمی و شفیعی مصدوم هستند و واقعیت این است که به صورت کامل آماده نیسند. مطمئن باشید اگر به صورت کامل آماده شوند تیمی خواهیم داشت که نتایج قابل قبولی می‌گیرد. نگران نیستم چون بازیکنان باکیفیتی داریم و با همه توان تلاش می‌کنند که تنها نیاز به زمان دارند.

دیدگاهتان را بنویسید